Wal Katha Nangi නංගියි මමයි වැඩකාර කෙල්ලයි

Wal Katha Nangi නංගියි මමයි වැඩකාර කෙල්ලයි

නංගියි මමයි වැඩකාර කෙල්ලයි

Sri Lanka’s only indexed and categorized sinhala walkatha (wela katha) website with 1000+ wal katha free!
The website is 100% mobile friendly and fast loading for you to have a smooth experience.
wal katha
මෙම කතාවල අයිතිය මුල් අයිතිකරු සතුවේ.
අළුත් කතා එවන්න කැමති අය මේ email: walsenuri@gmail.com එකට එවන්න​. ඔයාලගෙ නමින්ම ප්‍රචාරය කරන්නම්. නිරුවත් ඡායාරූප ඇතුලත් කරන්න එපා.


ඔයාලට ඇත්තම කියන්න මම මගේම නංගිට ගල් කපනව. මම දන්නව ඔයාල මට ඇති වෙනකන් බනී. ඒත් ඉතින් ඇත්ත ඒක තමයි. සමහරවිට ඔයාල කැමති වෙයි මම මේ පුරුද්දට ඇබ්බැහි උනේ කොහොමද කියල දැනගන්න.

අපි පොඩි කාළෙ එතකොට නංගිට වයස 12 ක් විතර ඇති මට 15 යි. ඒ කාළෙ තමයි මම ඉස්සෙල්ලම ගැහැණු පිරිමි කරන සෙල්ලම් ගැන දැනගත්තෙ. ඒත් මට විශ්වාස කරන්න අමාරු උනා අපේ අම්මයි තාත්තයි මේ වගේ වැඩ කරයිද කියලා. අපේ තාත්තා හිටියෙ පිට රට (දන් ඉන්නෙත් පිට රට). ඒක හින්දම තමයි මට මේක හිතාගන්න අමාරු උනේ. නංගි ගැන නම් වල් අදහසක් කොහෙත්ම තිබ්බෙ නෑ.

Wal Katha Nangi නංගියි මමයි වැඩකාර කෙල්ලයි

මේ අතරෙ තමයි අපේ ගෙදර වැඩ කරන්න නිලුකා කියල කෙල්ලෙක් ආවෙ. එකිට වයස 20 ක් විතර ඇති ඒ වෙනකොට. පස්සෙ දැනගත්ත විදියට ඒකි එන්නෙ මහියංගනේ පැත්තෙ පාලු ගමක ඉඳලා. ඒකිගෙ තාත්තා ගොවියෙක්. උන්ගෙ පොඩි ගේ ඇතුලෙ අම්මයි තාත්තයි හුකනකොට උන්ට පේනවලු. නිලුකා තමයි පවුලෙ වැඩිමලා. ඒකිට බාල මල්ලි කෙනෙක් ඉන්නවා. උගෙ නම සංජීව. ඊට අමතරව තව පොඩි පොඩි එවුන් තුන් දෙනෙක් ඉන්නවලු. මුන් දෙන්නගෙ වයස පරතරය අවුරුදු දෙකයි. අනිත් එවුන් පොඩි එවුන්. අම්මා ඩුබායි ගිහින් අවුරුදු පහක් විතර හිටපු හින්දලු එහෙම වෙලා තියෙන්නෙ. අම්මගෙ ඩුබායි ගමනෙන් කිසි වැඩක් වෙලා නෑ. තාත්තා ඒ කාලෙ අම්මා එවන සල්ලි වලින් බඩු ගහ ගහ ඉඳලා. අම්මයි තාත්තයි හුකනව බලන් ඉඳලා නිලූකටයි සංජීවටයි ආසාවක් ඇති වෙලා තියෙනවා. ඒ අතරෙ එක දවසක් සංජීව අතේ ගහනකොට නිලූකා දැක්කම ඌ ඒක නිලූකට පෙන්න ගෙනම හිටියලු. පස්සෙ ඒකිටත් ආස හිතිලා අන්තිමට දෙන්න හුකල තියෙනවා. ඇත්තටම මුලින් උන් කරල තියෙන්නෙ ගල් කපන එක. ඒත් පස්සෙ උන් ඇතුලෙම ගහල තියෙනවා. නිලූකට බබෙක් හම්බවෙන්න ඇවිත් තියෙනවා. එතනදි මුන් දෙන්නගෙ සම්බන්ධෙ ගෙදරට අහුවෙලා තියෙනව. පස්සෙ සංජීව ගෙදරින් ගිහිල්ලා. නිලූකත් කොහොමහරි ඇබෝශන් එකක් කරගෙන ඊට පස්සෙ තමයි අපේ ගෙදර වැඩට එන්නෙ.

ඉතින් මේ වැඩකාර කෙල්ලට තිබුනෙ එසේ මෙසේ තදියමක් නෙමේ. මගේ දිහා බැලුවෙත් කන්ඩ වගේ. මගේ වයස 15 උනාට මගේ ඇඟපත වයසට වඩා හැදිලා තිබුනා. ඒත් මගේ මනස නම් මොන්ටිසෝරි (දැනුත් එහෙම තමයි). කොහොමහරි නිලූකා මගේ පයිය දිහා බලන බව මට යන්තමට වගේ මීටර් වුණා. එක දවසක් උදේක මම ඉස්කෝලෙ යන්නෙ නැතුව ගෙදර නතර වුණේ ආරියසිංහ සර්ගෙ සෙමිනා එකක් උදේ වරුවෙ තිබ්බ නිසා (ඒ O/L කරන එවුන්ට තිබ්බ එකක්, ඒත් අපිටත් එන්න කිව්වා). අපේ අම්මා රස්සාවක් කලේ නෑ. අම්මා කුස්සියෙ උය උය ඉන්නකොට නිලූකා ඇවිල්ලා ''බේබි මෙන්න තේ'' කියල මට දුන්නා. ඒකි ඇඳන් හිටපු සුදු පාට ගවුමට යටින් යටසායක් ඇඳන් හිටියෙ නෑ. ඒකි යටට ඇඳල හිටපු පෑන්ටිය ලස්සනට කැපිල පේනවා. මට නිකන්ම ඒක දිහා බැලුනා. ඒකිට තේරුනා මම වල් බැල්මක් දැම්මා කියලා. ඒකි මගේ දිහා බලලා ''බේබි තේ එක බීලා කෝප්පෙ දෙන්න'' කියල එතන හිටගෙන මගේ කලිසමේ පයිය හරිය දිහාවට මාර වලත්ත බැල්මක් දැම්මා. මම එවලෙ අන්ඩවෙයාර් එකක් ඇඳලා හිටියෙත් නෑ. මගේ පයිය නෙරලා ආවා. මම හිතන්නෙ ඒකිට ඒක තේරුනා. මම ඒකිට තේ කෝප්පෙ දෙනකොට ඒකි උවමනාවෙන්ම (මට පස්සෙ නිලූකා කිව්වා ඒක උවමනාවෙන්මයි කලේ කියලා) මගේ කලිසම උඩ තේ හැලුවා. ''අයියෝ බේබි'' කියල ඒකි බොරුවට කලිසම පිහදනව වගේ මගේ පයිය හරිය කලිසමට උඩින් අතගෑවා. එතකොට මට තවත් නැග්ගා. ඒකි හෙමින් මට කිව්වා ''රත්වෙලා නේ'' කියලා. මම මුකුත් කිව්වෙ නෑ. නිලූකා මගේ කොට කලිසමේ කකුලක් අස්සෙන් ඒකිගෙ අතක් රිංගුවා. ඒකිට අහුවුණා මගේ වම් ඇටේ. ඒක චුට්ටක් අතගාලා ආයෙ කලිසමට උඩින් මගේ පයිය ඇල්ලුවා. අල්ලන ගමන් ඇහුවා ''බේබියි මායි සෙල්ලමක් කරමුද'' කියලා. මම ඇහුවා මොකද්ද කියලා. ඒක දැන්ම කියන්න බෑ. නෝනා පොලේ ගියාම කියල නිලූකා කෝප්පෙත් අරන් යන්න ගියා. මම ඒකිගෙ නැටවෙන පුක දිහා බලන් හිටියා. නිලූකා තලෙලුයි. වැඩිය මහත නෑ. නමුත් පුක නම් රවුමට ඉස්සිලා තියෙන්වා. තන් දෙකත් හොඳට තිබ්බා. ඒකි කාමරේ දොර ගාවට ගිහිල්ලා ආපහු හැරුනා. මම තාමත් ඒකි දිහා බලාගෙන ඉන්නකොට ''ආසයි නේ'' කියල අහල ඒකි යන්තමට ගවුම උස්සල පෙන්නල යන්න ගියා. ඒකිගෙ ගල් දෙක පෑන්ටිය ළඟට එනකම්ම පෙනුනා. පෑන්ටියත් යන්තමට දැක්කා. ඒක තද දම් පාට එකක්.

අම්මා පොලේ ගිය ගමන් නිලූකා මගේ කාමරේට ආවා. ''බේබි අපිට වැඩි වෙලාවක් නෑ බේබි'' මම මෙලෝ දෙයක් දන්නැති හරකා වගේ ඔහේ බලාගෙන හිටියා. ඒ කාලෙ මගේ පයිය නම් හොඳට හැදිල තිබ්බා. ඒත් ඒකෙන් කිසිම වැඩක් අරන් තිබ්බෙ නෑ. ''බේබි පැටියො මම දැන් ඇඳුම් ගලවනවා. ඔයත් ගලවන්න'' ඒකි සුදු ගවුම ඔලුවෙන් පන්නන ගමන් කිව්වා. මම කලිසම ගැලෙව්වා. ලංකට් එකක් නැති නිසා පයිය එකපාරට කෙලින් වුණා. ඒකි බ්රා. එකක් ඇඳල හිටියෙ නෑ. ලස්සන රවුම් ගෙඩි දෙක. මම ඒ දෙක ඉම්බෙ ඒකි කියන්නත් ඉස්සෙල්ලා. ඒකි මගේ මූනෙන් අල්ලලා ඒකිගෙ පෑන්ටියෙ අතුල්ල ගත්තා. ''බේබි මේ හරිය ඉඹින්න'' ඒකිගෙ හුත්ත ගඳයි කියල එදා මට හිතුනත් දැන්නම් ඒක මට සුවඳක්. මම ඒක ඉඹින්න ඉඹින්න ඒක තෙත් උනා. අන්තිමට මේකි පෑන්ටිය ගැලෙව්වා. ඒකිගෙ හුත්තෙ බූසිය වගේ මයිල්. මම බයවෙලා වගේ බලන් ඉන්නකොට ඒකි ඇඳ උඩට කකුලක් තියල ''බයවෙන්න එපා සුදු බේබි. මේක තමයි කොල්ලන්ට ඕන එක'' කියල මගේ මූනෙ ඇතිල්ලුවා. ඊට පස්සෙ ඒකි හුත්තෙ තොල් පලල් කරලා කිව්වා ''දැන් ලොකු නෝනා එන්න ඉස්සෙල්ලා මෙන්න මේක අස්සට ඔන්න ඕක දාලා එහා මෙහා කරන්න කියල කිව්වෙ මගේ පයියට ඇඟිල්ලක් දික් කරලා. මට හිතන්නවත් වෙලාවක් තිබ්බෙ නෑ ඒකි ඇඳේ දිගාවෙලා ඒකිගෙ බඩ උඩට මාව අරගෙන මගේ පොල්ල අතට අරන් පුක උස්සල හුත්තෙ හිලට දාගත්තා. ඒ වෙලාවෙ මට මාර සනීපයක් දැනුනා. ''දැන් එහා මෙහා කරන්න බේබි'' කිව්වම මම නොදැනුවත්වම හිකිල්ල පටන් ගැනුනා.

ඒකි මට මාර ආතල් එකක් දුන්නෙ. ඇත්තටම මට ඒ වෙනකොට කැරි ගැනවත් අවබෝධයක් තිබුනෙ නෑ. ඒකි මගේ තට්ටම් දෙකට ගහ ගහ මට කිව්වා ''තව හයියෙන් කරන්න සුදු බේබි'' කියලා. මම දැනන් හිටියෙ නෑ ඒ වගෙ හයියෙන් කරාම කෙල්ලෙක්ට සැපක් දෙන්න පුළුවන් කියලා. ඒත් ගානක් නෑ මම මේ වැඩේ කරන්නෙ මුල් වතාවට කියල නිලූක දන්න නිසා. ඒකි අන්තිමට කෙඳිරිගගා ''සැපයි බේබි'' කියල කියනකොට මම දන්නෑ ඒකිට බඩු ගියා කියලා. ඒකි මාව බඩ උඩින් අයින් කරන ගමන් ''සුදු බේබි මගේ රත්තරන් කොල්ලා'' කියල මගේ පයිය කටට අරන් සූප්පු කර කර අතේ ගැහුවා. වැඩි වෙලාවක් ගියෙ නෑ ඒකිගෙ වම් අතට මගේ කැරි විද්දා. ඒ එක්කම කාර් එක වත්තට හරවන සද්දෙ ආවා. අම්මා වැඩි වෙලාවක් පොලේ ඉන්නෙ නෑ. ඒ එක්කම නිලූකා ඉක්මනට ගවුම දාගෙන දුවන්න හදලා ආයිත් මතක් වෙලා ඇවිත් ඒකිගෙ පෑන්ටිය ඇඳගන්න ගමන් කැරි ටික ගවුමෙන් පිහදලා මගේ පයිය ආපහු ඉම්බා. මම ඉක්මනට කලිසම දාගත්තා. ඒත් පයිය තෙත නිසා කෝකටත් කියල ජොකෙක් ඇඳලා ඊට උඩින් කලිසම ඇඳගත්තා. අපි හරියටම පැය බාගයක් විතර වැඩේ කරා. මට ඒ දවස අමතක වෙන්නෙ නෑ. අපි වැඩේ පටන් ගත්තෙ හරියටම 10:30 ට. ඉවර වෙනකොට 11 යි.

ඊට පස්සෙ ලැබුන හැම අවස්ථාවකදිම අපි එකතු වුණා. රෑට හොරෙන් මම ඒකි නිදාගන්න කාමරේට ගිහිල්ලා ඒකිට හිකුවා. ඒත් ඒවා කලේ ඇඳුම් පිටින් හිටගෙන. මාස දෙකක් විතර යනකොට මම හැම ඉරියව්වෙන්ම හුකන්න පුරුදු උනා. ඒකි මට කිව්ව ඒකිගෙ කිම්බෙ ඇතුලට කැරි යවන්න එපා කියලා. මම ඒ ඉල්ලීම ගැන හැමදාම සැලකිලිමත් උනා. බඩු යන්න එනකොට අමාරුවෙන් හරි පයිය එලියට ගත්තා. ඒකි දවසක් කිව්වා ''එදා පලවෙනි දවසෙ මට බයත් හිතුනා මට චූන් වෙන්න කලින් බේබිට යයි කියලා. නමුත් මම එදා දැනගත්තා බේබිට හොඳට වෙලාව අරන් කරගන්න පුළුවන් කොල්ලෙක් කියලා. සමහර මිනිස්සු ඉන්නව බේබි දෙපාරක් කරනකොට වතුර යනවා'' ඒකි මට හුකන එක ගැන හොඳට කියල දුන්නා.

ඔය අතරෙ දවසක් තමා ඒකි මගෙන් ඇහුවෙ ''බේබි බේබි ඔයා ආස නැද්ද චූටි බේබි එක්ක නිදාගන්න'' කියලා. මට එවලෙ ඒක තේරුනෙ නෑ. ඒ වුනාට නිලූකා ආපහු කිව්වා ''පොඩි උනාට චූටි බේබි මලක් වගේ ලස්සනයි සුදුයි. චූටි බේබිගෙ අරක අතගාන්න ආස නැද්ද'' කියලා. මම එවලෙ මොකුත් නොකිව්වට එදා ඉඳල මම නංගි දිහා බැලුවෙ වල් විදියට.

මේවා මේ විදියට සිද්ධ වෙද්දි අපේ නංගිත් හිතන තරම් පොඩි නෑ නේද කියලා මට තේරුනා. මුලින්ම මම ඒක දැනගත්තෙ නංගිගේ විද්යාමව පොත ඇතුලෙ තිබිලා වල් පත්තරයක කෑල්ලක් දැක්ක දවසෙයි. පස්සෙ දැනගත්ත විදියට නම් නංගි ඒ වෙනකොට ආප්ප සැප අරන් තිබ්බෙ. ඒ වෙනකොට නංගි ලොකු ළමයෙක් වෙලා මාස දෙකක් විතර ඇති. එයා ලොකු උනේ අඩු වයසෙන්. එයාගෙ තන් දෙක පොහොට්ටු දෙකක් වගේ තිබුනා. නංගි ආප්ප ගහන්න සෙට් වෙලා තියෙන්න ඉස්කෝලෙ ස්පෝට්ස් කරන කොට. ලොකු අක්කලා නංගිව මාරුවෙන් මාරුවට පාවිච්චි කරලා තියෙනවා. නංගි පිරිමි ගැන උනන්දුයි කියල මම දැනගත්තෙ තවත් දවසක. මට එයාගෙ පොත් ගොඩ ඇතුලෙ තිබිලා හුකන පිංතූර වගයක් තිබිලා අහුවුණ දවසෙ. මට හිතුනා ඒක නංගිගෙන් අහන්න. නංගි බයවෙලා මට කිව්වෙ එයාට ඒක දුන්නෙ සුරේනි කියලා එයාගෙ යාළුවෙක් කියලා. ඒකි ඇටෙන් පොත්තෙන් මෝරන්න ඉස්සෙල්ලා කොල්ලෙක් එක්ක යාලු වෙලා හිටියෙ.

Wal Katha Nangi නංගියි මමයි වැඩකාර කෙල්ලයි

ඌ තමයි මේවා කෙල්ලන්ට ගෙනත් දෙන්නෙ. නංගි මට කිව්වා ''අනේ අයියා අම්මිට කියන්න එපා'' කියලා. මම කිව්වා ''හා හැබැයි මට එක උදව්වක් කරන්න ඕන'' කියලා. මම මේ වෙලාවෙ හැසිරුනේ මහා වල් කැරියෙක් වගේ තමයි. නමුත් මම ඒක කළා.

නංගි - හරි කියන්න මං කරන්න ඕන මොනවද කියලා?

මම - මට පොඩි බඩුවක් පෙන්වනවද?

නංගි - මොකද්ද?

මම - මෙන්න මේක කියල මම ගවුමට උඩින් නංගිගෙ හුත්ත ඇල්ලුවා.

නංගි - චී......ඉන්නවා මම අම්මිට කියන්න.

මම - එහෙනම් මාත් අම්මිට කියනවා.

නංගි ටික වෙලාවක් කල්පනා කරල නිකන් හිටියා. මම නංගි ළඟට ගිහිල්ල ගවුම ඉස්සුවා. නංගි එතකොට ඉස්කෝලෙ ඇරිල ආවා විතරයි. ස්කූල් යුනිෆෝම් එක තමයි මම ඉස්සුවෙ. අන්ඩර්ස්කර්ට් එකට යටින් පුංචි කකුල් දෙකට හිරවෙලා සුදු පෑන්ටිය. මට මොහොතකට අමතක උනා මගේ නංගි නේද මේ කියලා. අනිත් අතට මට මාර ආතල් එක දැනුනා මගෙම නංගිගෙ පෑන්ටිය අතගාන්න තරම් වල් කැරියෙන් කියලා. මම ඒක ඉඹ ඉඹ පෑන්ටිය පහලට අදිනකොට එයා එපා කියල පෑන්ටිය උඩට උස්ස ගත්තා. අපි දෙන්න පොරබදිනකොට එයා ඇඳට වැටුනා. එවලෙ මම එයාගෙ පෑන්ටිය ඉම්බා. ඉඹිනකොට කෙල්ල කකුල් ගහ ගහ එපා කිව්වට මට හුතු ජූස් සුවඳක් දැනුන නිසා මම එක දිගටම කරගෙන ගියා.

පස්සෙ නංගි මෙල්ල උනා. මම ආයෙත් පෑන්ටිය පහලට ඇද්දා. නංගිගෙ හුත්තෙ මයිල් නැති තරම් හරිම ලස්සනයි. හුතු තොල් දෙක එකට ඇලිලා. මම ඒ වෙනකොට පෙට්ටිය කඩන එකෙයි ගල් කපන එකෙයි අතර වෙනස දැනගෙනයි හිටියෙ. මම කලිසම අස්සෙන් පයිය එලියට අරන් නංගිට පෙන්නුවා. නංගි යන්තමට හිනා වෙලා ඒක ඇල්ලුවා. මම එයාට අතේ ගහල පෙන්නුවා. මට නිලූකා කලින් පෙන්නලයි තිබුනෙ ගෑනුන්ට චූන් වෙන තැන්. මම නංගිගෙ මෑ ඇටේ හෙමීට අතගානකොට කෙල්ලට ආස හිතුනා. දෙන්නටම මාර ආසාවක් ඇවිල්ලා අපි එදාම ගල් කැපුවා.

මගේ ජීවිතේ ජොලිම කාලෙ ඒකයි. උදේට නංගියි මායි දෙන්නට දෙන්න දිහා බලාගෙන අතේ ගහන්න ඇබ්බැහි උනා. ඉස්කෝලෙ ඇරිල ගෙදර එන්නෙ ගල් කපන්න බලාගෙන. මං ක්ලාස් නොයා ඉන්න ඕන හින්දා හොඳට ඉස්කෝලෙ වැඩ කරලා ලකුණු ගත්තා. මම O/L හොඳින් පාස් උනා. ඒකට හේතු වුණෙත් නංගිත් එක්ක ඇතිවුණ සම්බන්ධෙ.

අපේ නංගි ටික දවසකට පස්සෙ දැනගත්තා මගෙයි නිලූකගෙයි සම්බන්ධය. අපි නංගිට පේන්න හිකුවා. නිලූක ආප්ප සීන් එකට එච්චර කැමති නැති උනත් නංගි ඉස්කෝලෙදි ආප්ප ගහන නිසා නිලූකගෙ හුත්ත එයා ලෙවකෑවා. නිලූකත් යම් ප්ර්මානයකට ඒවට ඉඩ දුන්නා. නංගි එක දවසක් නිලූකා මගේ ඇඟ උඩ නැගගෙන පොල් ලෙලි ගහනකොට (ඒකි පොල් ලෙලි ගහන්නෙ හුත්තට පොල්ල දාගෙන පාත් වෙලා මාව ඉඹ ඉඹ. එතකොට පුක පැත්ත හොඳට පස්සට නෙරල තට්ටම් ඈත් වෙලා පේනවා). නංගි ඒකිගෙ පුකේ හිල ලෙවකෑවා. එතකොට නිලූකා කිව්වා ''මේ චූටි බේබි නම් හදන්න බැරිවෙයි ලොකු වෙනකොට'' කියලා.

නංගි ටික ටික ආප්ප්පයි පොල්ලයි දෙකම සමබර කරගෙන කරන්න ආසාවක් දක්වන්න පටන් ගත්තා. ඒකෙන් මට ලැබුනෙ හිතුවෙ නැති වාසියක්. මට අවස්ථාව ලැබුනා නංගිගෙ යාළුවන්ගෙන් ආතල් ගන්න. ඒ නංගිට වයස 15 ක් විතර කාලෙ. නිලූකට මම අවුරුදු තුනක්ම පතුරු යනකම් හිකුවා. මගේ පයිය වැඩුනෙ ඒකිගෙ හුත්ත ඇතුලෙ. ඒත් මම වල් උනේ නංගි හින්දා. සමහරදාට නංගිත් එක්ක එක දිගට පැය දෙක තුන ආතල් ගන්නවා. මම නංගිගෙ මුලු ඇඟම ලෙවකනව. නංගිගෙ පුකේ හිලත් ලෙවකනවා. ඒකට එයා ගොඩක් ආසයි. අත් දෙකෙන් තට්ටම් ඈත් කරලා හිල අස්සටම දිව දාන්න කියල කියනවා. මගේම නංගි නිසා මට අප්පිරියාවක් දැනුනෙ නෑ. නංගිට කොච්චර හිරිවැටුනත් ගානක් නෑ. තව ඉල්ලනවා. එයා කෙට්ටු උනේ ඕනවට වඩා බඩු යවන හින්ද කියල තමයි නිලූකා කිව්වෙ. නිලූකට නම් බඩ කොර උනාම පැයක් දෙකක් විවේකය ඕනෙ.

ඔය අතරෙ නිලූකා ළඟ ගෙදරක කොල්ලෙක් එක්ක යාලු උනා. උන් දෙන්නා කාටත් නොකියා පැනල ගියා. ඊට පස්සෙ තමයි නංගිගෙයි මගෙයි සෙක්ස් නැගලා ගියෙ. මම ඉස්කෝලෙ ඇරිල එද්දි නංගි හරි ආසයි ලංකට් එකෙන් පයිය එලියට අරන් උරන්න. මගේ පයියෙ තියෙන දාඩිය චූ සෙවල වලට එයා හරි ආසයි. මටත් ක්ලාස් ඇරිච්ච වෙලේ ඉඳන් මතක් වෙන්නෙ නංගිගෙ කිම්බෙ සුවඳයි පුකේ හිලේ රසයි. ඒ නිසා ගෙදර එනකොටත් පයියෙන් ලව් ජූස් ගලලා තියෙන්නෙ.

නංගිට කැරි බොන්න ආසාවක් ආවෙ මේ කාලෙ තමයි. ඒ වෙනකන් එයා මට කැරි එනකොට පයියෙන් ඈත් වෙනවා. ඒත් දවසක් මගේ අතින් වැරදිලා එයා පයිය උර උර ඉන්නකොට එයාගෙ උගුර අස්සටම කැරි විද්දුනා. (සාමාන්යෙෙන් මම ඒ වෙලාවට පයිය එලියට ගන්නවා. ඒත් එදා මට කැරි ගියේ නොදැනීමයි). නංගි ඔලුව අහකට ගන්න හදනකොට මම එයාගෙ ඔලුවෙන් අල්ලලා තද කරගෙන හිටියෙ. කෙල වලින් පිරිච්ච කට ඇතුලෙ කැරි යනකොට මට අමුතුම ආතල් එකක් දැනුන නිසා. නංගි ටික වෙලාවකින් මගේ පයිය උරන්න පටන් ගත්තා. ඊට පස්සෙ පයිය කටෙන් එලියට අරන් එලියට එන බිංදුත් ලෙවකාලා හරි රහයි කිව්වා. එදා ඉඳන් එයා හරි ආසයි කැරි බොන්න. එයා නැති වෙලාවට මම අතේ ගැහුවොත් එයාගෙන් බැනුම් ගොඩයි. ඊට ඉස්සර මම උදේ ගෙදර ඉන්නකොට (A/L කාලෙ අපි සමහරදාට උදේට ගෙදර ඉන්නවනෙ) අතේ ගහල නංගිගෙ පෑන්ටි වලට කැරි දානවා. (මම අතේ ගහන්නෙත් නංගිගෙ ඇඳල හෝදන්න තියෙන පෑන්ටි මූනෙ ඔතාගෙන). ඒත් මේ සිද්ධියෙන් පස්සෙ එයා හරි අකමැතියි මම එයා නැති වෙලාවට කැරි දානවට. හදිස්සියෙ අපිට ගල් කපන්න බැරි වෙලාවක මට අතේ ගහන්න ඕන උනොත් (මට එහෙම ඕන වෙනවා ගොඩක් වෙලාවට. සමහර වෙලාවට ඒ වෙලාවෙ ගෙදර කට්ටිය ඉන්නව නම් මට නංගි එක්ක කරන්න බෑනෙ).

එහෙම වෙලාවට මම ටොයිලට් එකට ගිහිල්ලා කැරි ටික යනකොට මගේ ලන්කට් එකකට ඒවා දානවා. දාලා නංගිට කියනවා මම අතේ ගැහුවා කියලා. එයා එතකොට ටොයිලට් එකට ගිහිල්ලා මගේ කැරි ලංකට් එක ලෙවකනවා. ඔය පුරුද්ද නිසා එයාට පිරිමින්ගෙ ලංකට් ගැන ආසාවක් ඇති වුණා. දැන් එයා හරි ආසයි මගේ ලංකට් ඉඹින්න. විශේෂයෙන් එයා ආසයි මම ජොක් ස්ට්රැාප්ස් අඳිනවට. පටි දෙක දැක්කම එයාට ෆුල් ආතල්ලු. එයා විහිළුවට වගේ මගේ ලංකට් අඳිනවා. එයා ඉස්කෝලෙදිත් මේවට ආස කෙල්ලො සෙට් එකක් හදාගෙන හිටියා.

තව කියන්න දේවල් ගොඩයි. ඒත් ඔයාලා මට බනින නිසා ලියන්නද එපාද කියලත් හිතෙනවා. කොහොම උනත් නංගිට ගහන එක නවත්තන්න බෑ. අපි දෙන්නම ඒකට ඇබ්බැහි වෙලා ඉවරයි. ටික කාලයක් නවත්තල තිබ්බා. ඒත් ආයෙත් පුරුදු උනා. දැන් ඉස්සරටත් වඩා වැඩේ නැගලා යනවා. අපි දෙන්නම බඳින්නෙ නෑ කියල හිතාගෙන ඉන්නෙ. මම වෙන කෙල්ලන්ටත් ගහල තියෙනවා. ඒත් නංගිගෙ එක තරම් සුමුදු එකක් තාම ලැබිලා නෑ.

ලෝකයා මොනව කිව්වත් අපිට ගානක් නෑ. ලංකාවෙ පළමු රජතුමා වන විජය රජ්තුමාගෙ මව සහ පියා කවුද කියල ඔයාලා දන්නවද? තාත්තා සිංහබාහු අම්මා සිංහසීවලී. ඒ දෙන්නා අයියයි නංගියි. සිංහයා උන්ව ගුහාවෙ දාලා ගියාම උන් හුකන්න පුරුදු වෙන්න ඇති. සුප්පදේවිත් සපෝට් කලාද දන්නෑ. සිංහ පයියකින් කන්න ඒකිටත් සුළුපටු ගායක් නෙවෙයි තියෙන්න ඇත්තෙ.

ඉතිහාසයත් මගේ පැත්තෙ යාලුවනේ.....

- ලක්ෂාන් -

Comments