Iskole wal katha ස්කොලේ කතා - ඉස්කෝලෙ බඩුව නිවන්ති

Iskole wal katha ස්කොලේ කතා - ඉස්කෝලෙ බඩුව නිවන්ති

ඉස්කෝලෙ බඩුව නිවන්ති

We have the biggest indexed wal katha 2021 collection for the wela story readers slwalzone. We have the best sinhala wal katha and wela katha for you. The best welakatha9 walkatha9 website is here with wal katha 9 pdf download.

එතකොට මම කැඩෙට් ප්ලැටූන් එකේ කෙඩෙට් කෙනෙක්. සාමාන්යෙ න් කැඩෙට් කෙනෙක්ට ඉස්කෝලෙ ප්රි.න්සිපල්වත් මුකුත් කියන්නෙ නැහැ. ඒ තරමට දසෙයො තමයි ඉස්කෝලෙ හිටියෙ. ඉතින් මම ඒ දවස් වල බඩු තුන හතර කළා. වැරදියට හිතන්න එපා. එකපාර නොවෙයි මාරුවෙන් මාරුවට. ඒ කාලෙ තමයි මම නිවන්ති කියන කෙල්ලත් එක්ක යාලු වුණේ. ඒකි එතකොට 10 වසරෙ මම 12 වසරෙ. අපිට කතා කරන්න කියල එහෙමට තැනක් ඉස්කෝලෙ තිබුනෙ නෑ. ඒක නිසා පන්තිය ඇතුලෙ තමයි අපි ගොඩක් වෙලාවට කතා කරන්නෙ. ඒකට ඒ පංතියෙ කොල්ලො මට ගොඩක් සපෝට් කළා. මම කැඩෙට් කරපු නිසා උන්ගෙන් මාර තැනක් අපිට තිබුනා. ඒත් කවදාවත් ආතල් එකක් ගන්න නම් හම්බවුනේ නෑ. ඒත් අපේ ඉස්කෝලෙ ඒ දවස් වල වනගොමුව කියල වැඩසටහනක් කරගෙන ගියා. ඒක පොඩි පංති වල ළමයින්ට තමයි තිබුනෙ. අපේ කැඩෙට් රූම් එක පල්ලෙහා අපේ සමහර පොරවල් එකට කෙලි අඳිනව මම දැකලත් තියෙනවා. හැබැයි හොරෙන් බලන්නෙ නම් නෑ. ඒ වගේ වැඩ අපිට පුරුදු නෑ.

Iskole wal katha ස්කොලේ කතා - ඉස්කෝලෙ බඩුව නිවන්ති

ඉතින් අපේ වාර විභාග කාලෙ වේලාසනින් යන්න චාන්ස් ආවා. ඒත් ඉතින් කෙල්ල හම්බවෙලා යන්න ඕන නිසා මම හිටියා. පස්සෙ ඒකිට විභාගෙ ඉවර වෙනකන් ඉඳල මම ඇහුවා අපි අද කොහෙහරි ගිහින් කතා කරමුද කියලා. මේකි කිව්ව අපෝ ඉස්කෝලෙන් එලියෙ නම් මට බෑ කවුරුහරි දැක්කොත් අම්මට ගිහින් කියයි කියලා. පස්සෙ මම කිව්ව ඉස්කෝලෙන් පිට නෙමෙයි ඇතුලෙමයි එන්න කියලා.

පස්සෙ අපි පිට්ටනියට යමු කියලා එක්කන් ගියා. එතන තියෙනව සියඹලා ගහක්. ඒක යටට වෙලා කතා කර කර ඉඳල මම කිව්ව ප්රි්න්සිපල් එහෙම ආවොත් අපි දෙන්නව දකී ඒ නිසා අපි වනගොමුව පැත්තට යමු කියලා. ඒකි මුලින් අදි මදි කලත් පස්සෙ කැමති වුණා. ඊට පස්සෙ අපි වනගොමුව තියෙන හට් එකේ වාඩි වෙලා කතා කර කර හිටියා. හැබැයි මේ වනගොමුව ඇතුලට ගියාම එලියෙ ඉන්න කාටවත් පේන්නෙ නෑ. ගස් වලින් වැහිලා විහාරමහාදේවි පාර්ක් එකට වඩා කවර්.

ඉතින් මම ශේප් එකේ කරට අතක් දාගෙන ඉන්න ගමන් කිස් කරන්න ගත්තා. මුලින් නළල කම්මුල් එහෙම කිස් කරලා පස්සෙ ලිප් කිස් කළා. මුකුත් කිව්වෙ නැහැ. පස්සෙ මට තේරුනා මෙයාටත් ආසාව තියෙනව කියලා. ඊට පස්සෙ මම මේකිගෙ ටයි එක අල්ල අල්ල ඉඳලා ගෙඩි දෙකෙත් අත වද්දලා ඒවත් හෙමීට අතගාන්න පටන් ගත්තා. එතකොට දන්නෙම නැතුව කෙල්ලගෙ ඇස් පියවිලා. ඊට පස්සෙ මම ශේප් එකේ මගේ වම් අත අරන් කකුල් දෙක උඩ තියාගත්තා. දකුණු අතින් තමයි ගෙඩි දෙක මිරිකුවෙ. ඊට පස්සෙ වම් අතින් ගල් දෙක අතගගා ඉඳල ගවුම අස්සට අත දැම්මා. හොඳ වෙලාවට එදා ඒකි ශෝට් එකක් ඇඳලා හිටියෙ නෑ. යට සායයි පෑන්ටි එකයි විතරයි. වෙනදට නම් ශෝට් එකක් ඇඳල එන්නෙ ගල් දෙක පේන නිසා. ඒත් එදා ඇඳලා හිටියෙ නැහැ. ඒක නිසා මම අමු අමුවෙම ගල් දෙක අතගෑවා. ඔහොම ටික වෙලාවක් ඉඳල මම හෙමීට බනිස් ගෙඩියට කිට්ටු කළා. මුලින් මගේ අත අල්ලලා නැවැත්තුවත් පස්සෙ දීගෙන හිටියා. මං පෑන්ටි එක එහාට කරලා නංගිව අතගෑවා. යන්තමට වගේ මයිල් වැවිලා තිබුනා. මට ආසාවෙ බෑ. මම එහෙම කිම්බක් දැක්ක මුල්ම වතාව. මාව නිකන් ගැහෙනව වගේ. මම ඒකිට හිටගන්න කියල පාත් වුණා. එහෙම වෙලා සුදු ගවුම උස්සලා මූන ගවුම අස්සෙ හංග ගත්තා. එතන මාරම සුවඳයි. ආසාවෙ වැඩිකමට මම ඉඹගෙන ඉඹගෙන ගියා. කීපාරක් ඉම්බද කියල මතක නෑ. පස්සෙ මම හෙමීට පෑන්ටිය දණහිස් දෙක ළඟට පාත් කරලා නංගිව ඉඹින්න ගත්තා. මට නොදැනිම මගේ දිව ඉස්සර වුණා. කෙල්ලට නම් දැන් ඉන්නම බෑ. කෙඳිරිගානවයි ඇඹරෙනවයි ඉවරයක් නෑ. පස්සෙ මම කෙල්ලව අනික් පැත්ත හරවලා ඉස්සරහට නැමෙන්න කියලා පස්ස පැත්තෙන් දිව දැම්මා. කෙල්ල මුලින් ටිකක් ලැජ්ජ වුනත් පස්සෙ දීගෙන හිටියා. එතකොට හොඳට දිව දාන්න පුළුවන්. ඇත්තටම ඒකට නම් කොච්චර දිව දැම්මත් ඇති වෙන්නෙ නැහැ. ඒ අතරෙ මම කෙල්ලගෙ තට්ට්ම් දෙකත් මාරුවෙන් මාරුවට ඉම්බා. රවුම් ලපටි පුක දැක්කම මට ඉන්න බැරි උනා. මම හුත්තට දිව දාන ගමන් ශේප් එකේ නහය තට්ටම් අතරට රිංගුවා. ඒකිට ලැජ්ජ හිතිලා මගේ ඔලුව අහකට කළා. ඊට පස්සෙ මම ශේප් එකේ පයිය එලියට ගත්තා. ඒකි ඒ පාර නම් බයවුණා. මම කිව්ව බය වෙන්න එපා මුකුත් කරන්නෙ නැහැ කියලා. පස්සෙ නැගිටලා කෙල්ලට තොලක් දාන ගමන් කකුල් අතරෙ තියල ගල් ලෝඩ් එකක් බෑවා. මගේ ජීවිතේ ප්රලථම ගල් ලෝඩ් එක නිවන්තිට බෑවා.

Iskole wal katha ස්කොලේ කතා - ඉස්කෝලෙ බඩුව නිවන්ති

විනාඩි 10 කට විතර පස්සෙ මට බඩු ගියා. ඒවා ඒකිගෙ ලේන්සුවෙන් පිහදැම්මා. ඊට පස්සෙ මම ඒකිට ඇඳුම් හදාගන්න කියලා එලියට ආවා. එලියට එනකොට ප්රුදියා මාව දාගෙන හොයනවා. ඌ ඇහුව මගෙන් කොහෙද බන් ගියෙ මම උඹව හැමතැනම හෙව්වනෙ කියලා. මම කිව්වා පොඩි වැඩක් මම පස්සෙ උඹට කියන්නම් අපි දැන් යමු කියලා. ඌව යැව්වට පස්සෙ මම නිවන්තිට කිව්වා කවුරුත් පේන්න නැහැ ඔය පැත්තෙන් යන්න කියල මාත් කැඩෙට් රූම් එක පැත්තට ආවා. ප්රයදිය කියනවා උඹ තව ටික වෙලාවක් හිටිය නම් PT සර්ට අතේ මාට්ටු වෙනවලු. ඌට නිකන් සැක හිතිලලු ආවෙ. සර් කාරෙයා ඒ පැත්තට එනව දැකලා. දෙවියන්ගෙ පිහිටෙන් එදා මම බේරුනා. නැත්තන් ඉතින් A/L නෙමේ ගෙදර තමයි.

Comments