Wal Katha 2021 Renu Auntige Puka රේණු ඇන්ටිගෙ පුක​

Wal Katha 2021 Renu Auntige Puka රේණු ඇන්ටිගෙ පුක​

රේණු ආන්ටිගෙ පුක


අපේ ගෙවල් ළඟ ඉන්නව රේණු ඇන්ටි කියල කෙනෙක්. එයාගෙ මහත්තයා රට. එයාගෙ අම්මයි පොඩි පුතයි විතරයි ගෙදර ඉන්නෙ. ඇන්ටි සුදුයි මහතයි. වයස 40ක් විතර ඇති. ඇන්ටිට මාර පුකක් තියෙන්නෙ. දැක්කම පිස්සු හැදෙනවා. ඇවිදිනකොට ගැස්සි හැස්සි නැටවෙනවා. අරින්නමයි හිතෙන්නෙ.

මම දවසක් ඉස්කෝලෙ ගියෙ නෑ. උදේ රේණු ඇන්ටිලගෙ ගෙදර ගියා. කතා කලාම ''එන්න කුමාර පුතා, මම කාමරේ ඉන්නෙ'' කියල කිව්වා. කාමරේට ගිහින් මම එතන තිබුන පුටුවකින් ඉඳගත්තා. උදේ නිසා තාම ඇන්ටි නයිටිය පිටින්. කාමරේ TV බලනවා. මම ඇහුවා කෝ ආච්චි කියලා. එයා දානෙ ගෙදරක ගිහින් කිව්වා. ටික වෙලාවකින් බෙල් එක ගහන සද්දෙ ඇහිලා ඇන්ටි ගියා ජනේලෙ ගාවට කව්ද කියල බලන්න. ඒත් එක්කම මෙන්න ඇන්ටි බයවෙලා කියනවා ''ඉක්මනට හැංගෙමු'' කියලා. මම ඇහුව ඇයි කියලා. එයාලගෙ මාමා කෙනෙක් සල්ලි වගයක් ඉල්ලන්න ඇවිත් නයට, ඉතින් දැක්කොත් දෙන්න වෙන නිසා කියල කිව්වා. මට මොනවත් හිතාගන්න බෑ. මමත් ඇන්ටි කියන විදියට හිටියා. කාමරේ සෝෆා එකක් තිබුනා. ඒකෙ බිත්තිය අයිනට වෙන්න පොඩි ඉඩක් තිබුනා. ඇන්ටි එකපාරට එතනට ගිහින් බිම දිගා වුණා. ඒත් එක්කම  මටත් අඬගැහුවා සද්ද කරන්නෙ නැතුව එතන්ට එන්න කියලා. මම අමාරුවෙන් ඔලුව පාත් කරගෙන එතනට රිංගුවා. ඇන්ටි දිහා බලද්දි එයා පුක උඩදාගෙන සෝෆා එක යට දිගාවෙලා සාලෙ දිහා බලාගෙන. TV එක off කරාට කාමරේ දොර රෙද්ද උඩට දාලා තිබුනෙ. කාමරේ දොරෙන් සාලෙ ඉන්න කෙනාගෙ කකුල් පේනවා. මාමා ඇවිත් දුවේ කියල කතා කරලා ඉඳගත්තා වගේ පුටුව අදින සද්දෙ ඇහුනා. ඇන්ටි අයියෝ කියල නළලෙ අත ගහගත්තා.

සෝෆා එක පිටිපස්සෙන් ටිකයි ඉඩ තියෙන්නෙ. ආන්ටි නිදාගෙන නිසා පොඩි තීරුවක් ඉතිරි වෙලා බිත්තිය අයිනෙ. මම ආයෙත් ඇන්ටි දිහා බැලුවා. මගෙ අම්මෝ මේ පුකට අරින්නමයි හිතෙන්නෙ. නයිටියෙන් ඇතුල පේනවා. උදේම නිසා යට සායක් ඇඳලත් නෑ. පෑන්ටිය විතරයි. ඒක කලුපාට නිසා හොඳට පේනවා. ඒ පෑන්ටියත් තට්ට්ම් වල මැද කානුවට හිරවෙලා නිසා පුක තවත් ඉලිප්පිලා පෙනුනා. තට්ට්ම් බේරිලා පලු දෙක වෙන් වෙලා නයිටිය ටිකක් උඩට ගිහින් ගල් දෙකත් පේනවා. කලබලේ නිසා ඇන්ටිට ගානක් නෑ. ඇන්ටි මට රහසින් කියනවා ඔයත් කොහොමහරි මෙතනින් ඇලවෙන්නලු. නැත්නම් මාමට පෙනෙයි කියලා. මටත් මොකෝ මම ඇලවුණා. ඉඩ මදි නිසා මගේ එක කකුලක් ඇන්ටිගෙ කකුලක් උඩ. ඇන්ටි කියනවා මටත් සාලෙ දිහා බලන්නලු. මමත් දිගා වෙලා බැලුවා. අංකල් පත්තරේ බලන්න ගත්තා. දැන් ඉතින් පැයකටවත් යන්නෑ කියල ඇන්ටි රහසින් කිව්වා. ඒ අස්සෙ මගේ පොල්ල නැගගෙන එනවා ඇන්ටිට තේරිලා වගේ. ඉන්ඩ අමාරුද කියල අහනවා. මම කිව්වා අමාරු වුණත් වෙන කරන්න දෙයක් නෑනෙ කියලා.

Wal Katha 2021 Renu Auntige Puka රේණු ඇන්ටිගෙ පුක​

ඇන්ටිලගෙ සාලෙ ලොකුයි. අංකල් ඉන්නෙ දොර ගාව තිබුන පුටුවෙ. ඇරත් එයා ගොඩක් වයසයි. කන්නාඩි දාල ඉන්නෙ. ටිකකින් මට තේරුනා ඇන්ටිගෙ තට්ටම් මගේ පැත්තට තද කරනවා. මම කිව්ව ඇන්ටි දැන්නම් මෙහෙම ඉන්න අමාරුයි කියලා. පස්සෙ මම හිමීට ඉස්සිලා බිම වාඩි උනා. ඒත් එක්කම අංකල් නැගිටින සද්දෙ ඇහුනා. ඒත් එක්කම ආන්ටි දණගහගෙන නැමිලා හිමීට සෝෆා එක යටින් බැලුවා. ආන්ටි කියනවා මට නැමෙන්නලු. මම නැමිලා හිටියා. ආන්ටි තාම ඉස්සරහට නැමිලා. එයාගෙ පුක දැන් ඉස්සෙල්ලටත් වඩා වට්ටක්කා ගෙඩිය වගේ ඉස්සිලා පේනවා. ඇන්ටිගෙ සුදුපාට තට්ට්ම් දෙක මැදින් කලුපාට පෑන්ටිය හිරවෙලා පේනකොට මට ඉවසන් ඉන්නම බැරි උනා. ඕන මගුලක් කියලා මම පයිය එළියට අරන් ඇන්ටිගෙ පුක මැදට තියල තදකරා. ඇන්ටි කියනවා මොනාද කරන්නෙ සද්ද කරන් නැතුව ඉන්න කියලා. ඒ වුනාට මම කරපු දේට ඇන්ටි මට බැන්නෙ නෑ. අංකල් ආයෙත් ඉඳගන්න සද්දෙ ඇහුනා. මම ඒත් එක්කම පිටිපස්සෙන් ඇන්ටිගෙ නයිටිය ටිකක් ඉස්සුවා. අම්මෝ ඇන්ටිගෙ පුක හරියටම දැක්කෙ එවලෙ. ඒක දැකල මගේ කටේ කෙල හිඳුනා. පයියෙන් ලව් ජූස් බිංදුවක් එළියට පැන්නා.  

ඒ එක්කම ඇන්ටි ආයෙත් බිම දිගා වෙලා මට කිව්වා ඇඟට බර නොදා එයාගෙ ඇඟ උඩට එන්න කියලා. ඒක ඇහිලා මට පිස්සු වගේ. මම පොල්ල තට්ටම් මැදට තියලා ඇල වුණා. ටික වෙලාවකින් ආන්ටි කියනවා එයාට අමාරුයිලු. මූ යන්නෙත් නෑලු. ඇන් එළියට යන්නත් බෑලු. පුතේ ඔයා ඇලවෙන්න මම ඉඳගෙන ඉන්නම් කියලා.

මම දැන් උඩට මූණ හිටින්න ඔලුව කාමරේ ඇඳ පැත්තට දාලා දිගා වුනා. එකපාරට අංකල් නැගිටින සද්දෙ ඇහුනා. ඒත් එක්කම ඇන්ටි මගේ ඇඟ උඩින් දිගාවෙලා සාලෙ පැත්ත බැලුවා. ඇන්ටි දැන් කකුල් දෙක දෙපැත්තට දාගෙන මගේ ඉන හරියෙ උඩින් ඇන්ටිගෙ චූව ගෑවෙනවා.  

Wal Katha 2021 Renu Auntige Puka රේණු ඇන්ටිගෙ පුක​

අංකල් කෝල් එකක. ඇන්ටි සෝෆා එකේ අනික් පැත්තෙන් ඔලුව තියාගෙන යටින් බලනවා මොකද වෙන්නෙ කියලා. මට දැන් ඇන්ටිගෙ පස්ස හොඳට පේනවා. මම නිදාගෙන නිසා උඩින් තියෙන ඇන්ටිගෙ කකුල් අතරින් පෑන්ටිය පේනවා. ආසාවෙ බෑ. මට ඉන්න බැරිම තැන හෙමීට අත ගෙනල්ලා මගේ පයිය එළියට ගත්තා. දැන් ඇන්ටිගෙ පුක අස්සෙන් මයිල් ගස් පවා පේනවා. ඇන්ටි මගේ පැත්ත බලලා කටට ඇඟිල්ල තියල සද්ද කරන්න එපා කියල ආයෙත් නැමිල යටින් බැලුවා. දැන් විනාඩි 20ක් විතර ගියා. මම හෙමීට ඇන්ටිගෙ කලු පෑන්ටියෙ වාටියෙන් අල්ලලා පහතට කරා. ආන්ටි එයාට තේරුනෙ නෑ වගේ ඉන්නවා. ආන්ටිට මට බනින්න විදියකුත් නෑ. දැන් මයිල් අස්සෙන් හුතු තොල් දෙකත් පේනවා. මොකද ඇන්ටිගෙ පස්ස තියෙන්නෙ මගේ මූන පැත්තට නිසා. මම හෙමීට කෙල ටිකක් අරන් ටොපාගෙ ගාලා ඇන්ටිගෙ හිල ගාවින් තිබ්බා. ඇන්ටි ඒත් සද්දයක් නෑ. කෙලත් එක්ක ටොපා හුත්තෙ ගෑවෙද්දි ඒකෙන් සෙවල බේරුනා. මම ටොපා හිලට ටිකක් තද කරා. එකපාරට ලිස්සලා ඇතුලට ගියා. ඇන්ටි කියනවා සද්ද කරන්න එපාලු. මම කකුල ටිකක් උස්සලා ගහන්න ගියා. පයිය චොකොස් ගාලා එළියට පැන්නා.

මොකද ඇන්ටි ඉන්නෙ එහා පැත්තට නැමිල නිසා. මම ආයෙත් හුතු තොල් අතරෙ තියල ඇන්න ගමන්ම ආන්ටි ඉන්න බෑ අමාරුයි කියල ටිකක් කෙලින් උනා. ඒ එක්කම පොල්ල නිකන්ම ඇතුලටම බැස්සා. ආන්ටි ආයෙත් ටිකක් එහාට නැමුනා. මොකද සෝෆා එක උඩින් පෙනෙන නිසා. මම පයිය ටිකක් හොලවන්න ගත්තා. මෙහෙම ටිකක් වෙලා ගහලා එළියට අරන් නයිටිය උස්සලා පෑන්ටිය පාත් කළා. අම්මෝ ඒ තට්ටම් දකිද්දි යන්න වගේ. මම ආයෙත් ඇතුලට දාලා ගැහුවා. මම ඇන්ටිව සෝෆා එකෙන් ඇඳ පැත්තට ගෙනත් නවලා මමත් බිම දණගහගෙන ආයෙත් ගැහුවා. ටිකකින් අංකල් ගියා වගේ ගේට්ටුව වහන සද්දෙ ඇහුනා. ඒත් ඇන්ටි එහෙම්ම හිටියා. පස්සෙ මම ගහන එක නවත්තලා ඇන්ටිගෙ පුකේ හිලට දිව දැම්මා. ඇන්ටි කෙඳිරිගාද්දිම මම පුකේ හිලට කෙල දාලා පුකේ ඇරියා. පුකේ අරිද්දි නම් ඇන්ටි ටිකක් හයියෙන් කෙඳිරිගෑවා. ටිකකින් ආයෙත් හුත්තෙ ගැහුවා. මෙහෙම පැය බාගයක් විතර ගහලා බඩු පුක ඇතුලෙම ඇරියා. ඊට පස්සෙ ඇන්ටිගෙ තන් දෙකත් මිරිකගෙනම මම එයාගෙ ඇඟ උඩට වැටුනා. මට ආතල් එක වැඩි කමට ඇන්ටිගෙ ඇඟ උඩම හිටියා. ඇන්ටි මගේ මූණ දිහා බලලා හිනා උනා.

''අංකල් ගියාද කොහෙද නේද පුතා...''

අංකලුත් ගියා ගියා මටත් ගියා...''

අපි දෙන්නටම හිනා. මම ගෙදර එන්න හදනකොට ඇන්ටි කිව්වා දැන් කොහෙ යන්නද යමු ඇඳට කියලා.

මතු සම්බන්ධයි.

Comments